11 Jan 2016

Brzinska pogača (detaljan opis)


Za ovaj recept vam je potrebno:

  • 2 1/2 čaše od kiselog mleka ražanog brašna (ja sam koristio tip 1250)
  • 1 puna čaša od kiselog mleka vruće vode i još plus 2 kašike
  • Puna kašičica sode bikarbone
  • Kašika limunovog soka
  • Kašičica soli



Priprema:

Prvo sam pomešao sve suve sastojke, dodao vodu i limun i zamesio testo. Po radnoj površini sam posuo brašno i izručio smesu. Mesio dok nisam dobio glatko i mekano testo. Što duže budete mesili testo pogača će biti ukusnija i manje će se osećati brašno.



Po površini izrezao nožem i posuo brašnom i stavio na pleh koji sam prethodno podmazao mašću.


I ubacio u rernu na pečenje. *Nemojte se striktno pridržavati stepeni i vremena pečenja zbog različitih tipiva rerni.

Ja sam ga pekao prvo malo na 250 stepeni, zatim smanjio na 200 sa ventilatorom. Sve ukupno nekih 20-ak minuta. 
Ovo je moj način pečenja jer mi je rerna slabija, tako da obratite pažnju i na to.


Prijatno!



0 komentara:

Postavi komentar