24 Dec 2015

Susam kuglice


Za ovaj recept vam je potrebno:

  • Čaša od kiselog mleka susama (da ne bude puna vec do prvog ruba)
  • Puna šaka fino samlevenih lešnika
  • Oko 3 kašike kokosovog brašna
  • 2 pune kašike agave sirupa ili meda (ukoliko imate možete umesto meda i agave da stavite urme. Ali prethodno ih morate potopiti u vodi, a zatim im i ukloniti košticu i skinuti kožicu)
  • Kašika kokosovog ulja
  • Kašika chia semenki


Za valjanje:
  • Puna kašičica kakaa
  • Puna kašičica rogača
  • Kaičica cimeta


Priprema:

Susam sam u tiganju vrlo malo propržio i sačekao da se ohladi. *Pažljivo sa grilovanjem susama jer ukoliko vam zagori poprimiće gorak ukus. Zatim sam stavio u blender i zajedno sa kašikom kokosovog ulja ekstrahovao dok nisam dobio smesu nalik kremu/pasti odnosno tahini. *Nemojte da vas zabrinjava ukoliko bude previše retko jer ćete dodavanjem  ostalih sastojaka dobiti gustu smesu. U to stavio chia semenke i sačekao nekih  10-ak minuta da nabubre i omekšaju.
Zatim sam dodao agavu/med, kokos, samlevene lešnike i sve lepo sjedinio. *Ako vam smesa i dalje bude mekana i redja slobodno dodajte još kokosovog brašna ili samlevenih lešnika i ukoliko vam ne bude slatko dodajte još agave ili meda. Smesu uvio u prijanjajuću foliju i stavio u friz da se malo stegne. Zatim sam pravio kuglice i uvaljao ih u prethodno pomešani rogač, cimet i kakao. Pre konzumiranja sam ih odložio u friz da se stegnu.


Prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar