4 Dec 2015

Ono kad se u poslednjem trenutku predomisliš


Dešavalo se i vama pretpostavljam da krenete da pravite jedno i sasvim slučajno skrenete s puta. Sva sreća pa me put nije izneverio i odveo u krah. Plan je bio da napravim kajganu sa chia semenkama i puf lepinjicama, ali kao što vidite na slici i nije baš sve to tako. Uzeo sam činijicu i u nju stavio 2 ravne kašike chia semenke sa 4 kašike vode. Ostavio sa strane da chia odrade svoj posao tj. otpuste sluz i nabubre. Za to vreme sam zamesio smesu za puf lepinjice. Stavio sam jednu čašu od kiselog mleka ražanog i po pola heljdinog i speltinog integralnog brašna, ravnu kašičicu sode, soli i sve sjedinio. Dodao u to čašu od kiselog mleka vode i kašiku limunovog soka, promešao i dobio potrebnu smesu. 


Medjutim, u poslednjem trenutku sam se predomislio i umesto da ih pečem u rerni ja sam to učinio u tiganju na plotni. A, da, u smesu možete dodati i semenke suncokreta i susam, daje im odlučan šmek. Kašikom vadio smesu i stavljao na tiganj koji sam prethodno dobro premazao mašću. Špatulom ih pritiskao kako bi dobile potrebnu debljinu (otprilike 1/2 cm) odnosno kako bi unutra bile lepo pečene.


Kada sam završio sa njima, na red je došla kajgana. Uzeo sam tri jaja i izmućkao ih viljuškom. Dodao pileća prsa iseckana na rezanca, nabubrene chia semenke i začine (so i kari). Lepo sve sjedinio, izlio u tiganj, pekao sa jedne i druge strane i dobih palačinku.


Servirao u tanjiru sa domaćim ajvarom i puterom i uživao u lepom doručku i još lepšem sunčanom decembarskom jutru.

Prijatno!



0 komentara:

Postavi komentar