22 Dec 2015

Mus od avokada


Za ovaj recept vam je potrebno:

  • 1 zreo avokado
  • 1 pomorandža
  • Oko 7 svežih urmi bez šećera
  • Puna kašika rogača
  • Puna kašika chia semenki


Priprema:

U vrućoj vodi sam potopio sveže urme i ostavio ih nekih 15-ak minuta da omekšaju. Pola pomorandže sam iscedio i u to dodao chia semenke i njih ostavio nekih 15-ak minuta da nabubre, omekšaju i otpuste sluz. U blender sam stavio očišćeni avokado, sok od pomorandže (druga polovina), kašiku rogača i ekstrahovao dok nisam dobio glatku masu. Zatim sam dodao u smesu urme (kojima sam otklonio koštucu i skinuo kožicu), rogač i natopljene chia semenke i ponovo ekstrahovao dok se nije sve lepo sjedinilo. Izručio u činijicu i ostavio u frižider da se ohladi.

Odozgo možete posuti mlevenim lešnicima i bademima.


Prijatno!

4 comments: