20 Nov 2015

Namerno sam hteo da ih napravim, a slučajno sam dodao jedan sastojak!


Za ovaj recept vam je potrebno:

2 čaše od kiselog mleka brašna (ja sam stavio 1 1/2 čašu ražanog i 1/2 čaše heljdinog integralnog brašna)
2 kašike tapioke praha
1 1/4 čaše od kiselog mleka mlake vode
Kašičica sode bikarbone
Kašičica soli
Kašika limunovog soka


Priprema:

Za početak sam uključio rernu na najjače da mi se zagreje. U posudu sam stavio prvo sve suve sastojke (brašno, so, soda, tapioka prah) i promešao. Zatim dodao vodu i limun i zamesio testo. Kašikom vadio i stavljao na pleh koji sam prethodno podmazao mašću. Odozgo posuo brašnom.
Pekli su se nekih 20-ak minuta na 220 stepeni.


S obzirom da tapioka ima veliki glikemijski index ne preporučuje se česta konzumacija i u restrikciji. Stvar na koju morate da obratite pažnju jeste, šta jesti uz ovo kako biste bili siti do narednog obroka. E pa ovako, najbolje bi bilo kvalitetne masnoće i proteine kao što su npr. puter, jaja i slaninica. Ista stvar je i sa prosom.

Prijatno!





0 komentara:

Postavi komentar