26 Oct 2015

Neizostavne chia semenke...


Za ovaj recept vam je potrebno:

1 1/2 čaša od kiselog mleka ražanog brašna (ja sam koristio tip 1250)
1 čaša od kiselog mleka speltinog integralnog brašna
1/2 čaše heljdinog integralnog brašna
Puna kašičica soli
Puna kašičica sode bikarbone
Kašika limunovok soka
2 kašike chia semenki
Opciono kim (po ukusu)
1 1/2 čaša od kiselog mleka donaćeg kefira (kao zamena možete koristiti kiselo mleko)


Priprema:

Prvo sam izmešao sve suve sastojke (brašno, so, sodu, chia semenke i kim), a zatim dodao limunov sok, kefir i zamesio testo. Sačekao malo (nekih 15-ak minuta) da chia semenke odrade svoj posao (nabubre). Za to vreme sam uključio rernu da mi se zagreje. Po radnoj površini sam posuo brašno i izlio smesu, napravio poveću jufku od koje sam formirao poduži valjak.


Izrezao ga na nekoliko delova 


i od svakog dela sam napravio jufkice (da mi se ne bi lepilo za prste kada sam formirao oblik dlanove sam namazao mašću). Ređao sam ih na pleh koji sam prethodno premazao mašću, odozgo ih izrezao nožem i posuo brašnom. Odložio ih u rernu na pečenje. Pekli su se nekih 30 minuta na 200 stepeni.


Prijatno!


0 komentara:

Postavi komentar