13 Sept 2015

Mljackastične džemčinke


Nedeljom volim da se baš opustim i dam sebi oduška. Nedelja je i dan kada moje telo ne radi ništa...osim...kada osetim da baš prekršim i počne u tom trenutku da me grize savest. E onda spas nalazim u trčanju. Vrlo retko, ali dešava se. Moji poroci nisu cigare, alkohol, brza hrana itd. ali zato jesu slatkiši. Što se da primetiti iz priloženog, volim da ih pravim i jedem. Ovog puta vam dajem recept za zdrave palačinke i još zdraviji namaz...uvalite se u svoje fotelju i krenite sa čitanjem recepta i prepisivanjem istog :-)

Za ovaj recept vam je potrebno:

•100g ražanog brašna
•100g jecmenog brašna
•Malko soli
•Pola kašičice sode bikarbone
•Kašika limunovog soka
•3 čaše (od kuselog mleka) kisele vode - po potrebi dodavati još
•Kašika neistopljene masti + malo za premazivanhe tiganja

Priprema:

Pomešao sam sve suve sastojke, a zatim i ostale dodao. Sve lepo sjedinio. Tiganj pre svakog pečenja četkicom mašću (vrlo malo) premazivao. To bi bilo to što se tiče palačinki. 

A što se tiče nadeva pravio sam džem bez šećera. 
I to tako što sam oprao i očistio kruške i malo više jabuka i par smokvi. Otprilike  kilogram jabuka, pola kilograma krušaka i 5-6 smokvi . Iseckao ih na delove i stavio u šerpu da se kuva. Kuvao sam ih sve dok se nije zgusnulo na tihoj vatri, povremeno mešajući. Na kraju sam dodao isceđen manji limun, cimet i burnon vanile. Sve lepo promešao i vratio na plotnu da se dokuva, vrlo malo, dok nije počelo da vulkaniše.



Prijatno!

0 komentara:

Postavi komentar