13 Sept 2015

Ma kakav kupovni, HronoMan-ov hleb je zakon


U poslednje vreme pojavili su se razni "zdravi" hlebovi i hlebčići, kako u prodavnicama, pekarama tako i po raznim portalima. Ja sam skeptičan, ali za vas ne znam!? Moramo biti svesni da postajemo manipulatori raznih medijskih kuća i da ne verujemo svemu i svačemu, a naročito ne moćno plasiranim informacijama odnosno propagandi. 
21. vek je i to je donekle normalno, ali nije mi jasno da smo toliko naivan narod. To mi nije normalno! Razumem, stoji i to da živimo u takvom vremenu gde nažalost ljudi nemaju vremena ni za sebe, a kamoli za "dugotrajne" procese u pravljenju raznih obroka. Kako god, moramo naći način da im se suprostavimo i ne damo im prostora za hipnotisanje, ulivanje lažnih nada i prosipanje morala... Dovoljno smo "veliki" da donosimo zaključke o tome šta zapravo treba da učinimo za sebe i svoj život, šta je zapravo zdravo a šta ne. I ne zaboravite još nešto, ZDRAVLJE JE NA PRVOM MESTU. Mislite o njemu na vreme i ne dozvolite da moguće postane nemoguće. Sve u svemu, uzmite olovku i papir, napišite plan i organizujte se kako valja, jer verujte mi organizacija je pola posla. Zasucite svoje rukave i "m'rs" u kuhinju!

P.S. Nemoćan sam u sprovođenju ovog dela, ali sam i te kako moćan u privlačenju nečije pažnje pa makar to bilo i na ovaj način. I zato vam se izvinjavam na "davljenju", ali ipak smatram da sam to morao da učinim jer postoje ljudi kojima će ovo značiti i pomoći im u donošenju odluka i nedoumici. 

A sada njegovo veličanstvo, hleb za koji ne morate da brinete šta zapravo sadrži...

Za ovaj recept vam je potrebno:

2 čaše (od kiselog mleka) ražanog brašna 
1 čaša (od kiselog mleka) ječmenog brašna
Kašičica sode bikarbone
Kašičica soli
Kašika limunovog soka
1 1/2 čaša (od kiselog mleka) kisele vode
3 kašike semenki golice

Priprema:

Izmešao sam sve suve sastojke, a potom dodao i ove ostale. Kašikom sve lepo sjedinio. Smesa treba da vam bude takva da kada zabodete kašiku ona ostane da stoji. 


Zatim sam pleh nauljio mašću a onda i izručio smesu. Oblikovao je mokrim  rukama, po površini izrezao nožem i posuo brašnom. 


Prekrio krpom da odmori nekih 45 minuta. Ubacio sam ga u zagrejanu rernu na pečenje. Pekao se prvo na 180 stepeni 20-ak minuta (ovlaš prekriveno alu. folijom), zatim na 200 stepeni nekih 20-ak minuta (ovlaš prekriveno alu. folijom) i na kraju sam sklonio foliju i pekao ga još nekih 10-ak minuta na 220 stepeni. *Nemojte se striktno pridržavati vremena pečenja već povremeno izvršavajte test čačkalicom, tako što ćete ga bocnuti i ukoliko na čačkalici ne ostane ništa možete ga polako izvaditi iz rerne.


Pre konzumiranja uviti ga u krpu i sackati malo da se ohladi, time će vam kora malo opustiti i lakše će se seći.

Prijatno!



0 komentara:

Postavi komentar